2017. október 24., kedd

Hosszú, forró nyár / Langer, heisser Sommer



Nagyon hosszú és nagyon forró nyarunk volt. Városban az ember ilyenkor túlélésre játszik. Lakberendezésre nemigen maradt energiám. Figyelembe véve az elmúlt nyarak nagy lakberendezési projektjeit, igazán megengedhettem magamnak ezt a kis pihenőt. Azaz, jut eszembe, teljesen dolog nélkül nem múlt el a nyár. A terasz valamennyi bútorát lecsiszoltam és újra festettem. 40 fokban. Na ugye. 
Ezen a nyáron nem vettem elő a pasztell színeket, a szemem csak fehéret kívánt látni és zöld növényeket. Üde, zöld növényeket. És persze fehéreket. A hortenzia saját kertemből való.









    Majd szeptemberben besokalltam a nyártól és elkezdtem ősziesíteni a konyha tájékát









 A következő poszt már biztosan őszi lesz. Remélem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése